Fotograf Henrik Espensen – Logo
Logo
Logodesign for min fotografvirksomhed under Marketingsnedkeren –
fotograf Henrik Espensen.
Fotografer har hver især deres helt eget udtryk, og det at blive fotograferet er meget personligt og handler om samspillet mellem fotograf og model. Fotografens vigtigste opgave er at ‘låse’ modellen op.
Jeg valgte derfor at tage udgangspunkt i en håndskrevet signatur og kombinere denne med en figur, der skal give associationer til en nøgle og en fotograf med et kamera.
Når figuren ligger ned, danner den også initialerne på fotografen – Henrik Nørgaard Espensen.
Randers Teater – Program
Program
Design, tekster, foto og foto, trykning og distribution af En-Til-Alle brochure med sæsonprogram for Randers Teater.
Randers Teater ønskede et nyt layout til deres En-Til-Alle brochure, der hvert år udsendes til alle skoler og institutioner i Randers Kommune.
På forsiden er det mest iøjnefaldende foto fra årets forestillinger. Først i brochuren er der en bestillingsvejledning.
Der er to aldersgrupper per side, så man hurtigt kan finde den relevante aldersgruppe og information.
Brochuren er i A5 format, på 8 sider og er trykt på 250 g. silk papir.
Dronningborg Hovedgaard – Logo
Logo
Dronningborg Hovedgaard
Logodesign for Dronningborg Hovedgaard.
Dronningborg Hovedgaard ved Randers har en historie som kloster tilbage i 1236. I 1500-tallet, overtog kong Frederik I klosteret. Den nuværende gård er fra 1760, da gården i 1721/22 blev revet ned, fordi kongen skulle bruge materialer til Clausholm Slot.
I logoet har jeg anvendt en gammeldags og eksklusiv skrifttype, der fortæller om gårdens historie. Året for grundlæggelsen er tilføjet, og to rugstrå fortæller om gårdens hovedbeskæftigelse.
Øverst i loget har jeg lavet et majestætisk monogram for gården.
Teater Katapult – Program
Sæsonprogram
Design af brochure med sæsonprogram for Teater Katapult.
Teater Katapult ønskede en spændende brochure til Aarhus Europæisk Kulturhovedstad-året 2017.
Valget af format faldt på en opsigtsvækkende 7-fløjet brochure.
På forsiden har jeg valgt et foto fra Teater Katapults egenproduktion til Kulturåret. På bagsiden præsenteres årets anden store forestilling. Indeni præsenteres alle forestillinger med info.
Brochuren er 9,9×21 cm, udfoldet 63,8×21 cm., og er trykt på 250 g. silk papir.
Loekkenplakat.dk – Webside
Webside
Design af professionel SEO-optimeret webside med webshop for Loekkenplakat.dk.
Loekkenplakat.dk sælger Ole Thorsdals skønne ikoniske Løkken turistplakat fra 1960’erne.
Jeg har desuden produceret alle fotos, skrevet alle tekster, designet flyers og skilte og lavet et logistisk setup med emballage til forsendelse.
Websiden er designet med udgangspunkt i en SEO-analyse, og jeg har skrevet alle tekster og taget alle fotos.
Webshoppen er integreret med betalingsløsningen Stripe.
Limitless Denmark – Visitkort
Visitkort
Limitless Denmark
Visitkort for Limitless Denmark.
Opgaven bestod i at designe et visitkort i et anderledes format. Jeg valgte et kvadratisk format, da det matchede logoet, jeg også har designet, rigtigt godt.
På bagsiden udgøres baggrunden af Limitless Denmarks primære farve, og jeg har valgt af bruge symbolet fra logoet mellem hver information.
Tanken med visitkortet er, at man kan skifte mellem farverne både i logo og på infosiden.
Visitkortet måler 5 x 5 cm., og er trykt på 300 gram papir med matkachering.
Lyngsoe Systems – Mobilklud
Mobilklud
Mobilklud / Give away for Lyngsoe Systems.
Lyngsoe Systems ønskede en give-away, der kan bruges til at tiltrække besøgende på messer.
En mobilklud er genial som give-away, da den er meget billig, er meget praktisk, og har en lang levetid. Mobilkluden har en forside af stof og en gel på siden, så den nemt kan sidde fast bag på en mobiltelefon. Så har man altid en pudseklud ved hånden. Da mobilkluden bliver brugt igen og igen, vil Lyngsoe Systems længe være Top-Of-Mind hos kunder og potentielle kunder.
Mobilkluden måler 4×4 cm., og blev produceret i hvid med logo.
Dba – B2B Kampagne
Kampagne
Dba
Kampagne for DBA.
DBA ønskede en kampagne, der skulle tiltrække flere annoncører. På det tidspunkt var Den Blå Avis den avis i Danmark med størst oplag, så det var oplagt at bruge avisen i kampagnen. For første gang i Den Blå Avis’ historie lavede jeg derfor et omslag til avisen.
På forsiden var der en fængende overskrift samt en annonce for en konkurrence. På bagsiden kunne interesserede annoncører læse mere om tilbuddet. Indvendigt på opslaget kunne man læse facts om Den Blå Avis og udtalelser fra glade annoncører.
Kampagnen blev en stor succes.
Expromo – B2B brochure
Brochure
Expromo
Design af brochure, tekst, foto og trykning for Expromo.
Expromo er blandt Europas førende leverandører af professionelle LED-løsninger.
På forsiden har jeg kombineret et tech-grid med et lækkert faded lys samt et lækkert foto fra Expromos showroom.
På bagsiden kan man læse om Expromo og fordelene ved at bruge LED-skærme.
Indeni brochuren viser jeg med cases forskellige typer LED-skærme.
Brochuren er i A4 format, og er trykt på 350 g. papir med mat kachering.