Loekkenplakat.dk – Emballagelabel
Label
Loekkenplakat.dk
Label til emballage for Loekkenplakat.dk.
Loekkenplakat.dk sælger Ole Thorsdals skønne turistplakat via deres webside, som jeg også har designet.
Der bliver anvendt genbrugsemballage, hver gang Loekkenplakat.dk sender en plakat i ramme til en kunde. Det er en del af en bæredygtig tankegang. Derfor kan de lige så godt gøre opmærksom på det, da den måske ikke så pæne emballage, på den måde bliver vendt til noget positivt.
Jeg designede derfor en label, der på en sjov og enkel måde fortæller, at papemballagen er genbrug og opfordrer til yderligere genbrug eller rigtig affaldssortering.
Formatet på labelen blev afgjort ud fra hvilke labels Loekkenplakat.dk havde liggende. Det er også en god historie, om at bruge det man har i stedet for at købe nyt.
eBay – B2B event
Event
eBay
B-2-B event for eBay.
DBA som Den Blå Avis hedder i dag, og BilBasen, lever af onlineannoncer, og de de største kunder er derfor mediebureauer. Udfordringen var derfor at skabe en event, der kunne skabe relationer mellem eBays sælgere og mediebureauerne.
Løsningen blev Løbeeventen eBay Challenge. Alle de største mediebureauer i Danmark, både kunder og potentielle kunder, fik en invitation til at deltage i løbetræning hen over et halvt år. Målet kunne være 10 km. eller 1/2-marathon. Træningen foregik både i Aarhus og København. Her er de både de største mediebureauer eBay.
Alle deltagere fik lavet en løbetest. Herefter fik alle udleveret en fuld Nike træningspakke med løbesko, strømper, shorts, t-shirts og taske. Hver deltager valgte et slutmål, og ud fra det, blev der for deltager udarbejdet et individuelt træningsprogram. Alle fik tilknyttet en løbetræner fysisk og online. Deltagerne udfyldte trænings-log-bog online. Hver 14. dag var der fællestræning – med et nyt tema hver gang f.eks. vejrtrækning og intervaltræning. Desuden var der løbende spændende foredrag om f.eks. kost og mentaltræning.
eBay Challenge blev en svedig succes. Deltagerne blev venner på kryds og tværs, og flere af deltagerne takkede efterfølgende eBay for, at have været med til at ændre deres liv.
Første år var der 40 deltagere til eBay Challenge, og det antal var vokset til 60 deltagere (plus en venteliste) året efter.
Loekkenplakat.dk – Butiksskilt
Skilt
Loekkenplakat.dk
Skilt for Loekkenplakat.dk.
Loekkenplakat.dk sælger Ole Thorsdals skønne turistplakat via deres webside, som jeg også har designet. Men plakaten sælges også gennem butikker i Løkken, og derfor fik jeg til opgave at designe et skilt som kan gøre kunder opmærksom på plakaten i butikker.
Jeg har lavet et skilt, der æstetisk og kvalitetsmæssigt gør det muligt, at få skiltet op forskellige steder i butikker.
Skiltet er i A4 format, og er trykt på en 3 mm opskummet pcv med tryk på begge sider, så det får flere muligheder for placering. Foden til skiltet er i mahognitræ
My Deal (DBA) – Kampagne
Kampagne
My Deal (DBA)
Kampagne for My Deal (DBA).
DBA var med fra start, da dealsites blev introduceret i Danmark. DBA’s svar på et dealsite var My Deal.
Jeg fik til opgave at lancere My Deal med en kampagne, der hurtigt skulle få medlemmer til dealsitet.
Det var sommer, så hvad var mere nærliggende end at introducere dealsitet ved at dele flyers ud på strøget i Aarhus med den første deal på. En is i bytte for en e-mail adresse.
Flyeren designede jeg som et prismærke, der måler 10×4,8 cm, og er trykt på 250 gram mat papir med blank kachering på forsiden.
Tropica – Kuglepen
Kuglepen
Tropica
Kuglepen for Tropica.
Tropica er verdens største producent af akvarieplanter.
Da Tropica skulle have en ny firmakuglepen, var det derfor også oplagt, at den skulle være så bionedbrydelig som muligt.
Jeg fandt denne kuglepen, der både er flot, prisbillig, har en skrivelængde på 3 km. og er 100% bionedbrydelig, når man fjerner blækpatronen.
Kuglepennen blev produceret i 2 forskellige farver, brun og hvid, der begge indgår i Tropicas designguide.
Sille & Silja – Logo
Logo
Sille & Silja
Logodesign for Sille & Silja
Min datter Silja og hendes bedste veninde Sille, har som 10-årige startet deres eget brand Sille & Silja, og sælger smykker og accessories, de selv producerer.
Jeg har designet deres logo, der indeholder begge navne samt et &-tegn med et twist i form af et hjerte, der skal fortælle om deres venskab og kærlighed til det kreative arbejde med deres smykker og accessories.
Marketingsnedkeren – Webside
Webside
Design af professionel SEO-optimeret webside for min virksomhed Marketingsnedkeren.
Websiden er designet med udgangspunkt i en SEO-analyse. Jeg har desuden taget mange fotos og skrevet alle tekster.
Websiden har undersider med bl.a. Services, Portfolio, Priser, Kontakt med formular, Blog og Nyhedsbrev med formular.
I headeren er de bedste argumenter for at bruge mig samt tilmelding til nyhedsbrev integereret. I footeren er kontaktformular og tilmeldingsformular til nyhedsbrev integreret samt links til sociale medier, Handelsbetingelser og Persondatapolitik.
Lyngsoe Systems – B2B kampagne
Kampagne
B2B kampagne for Lyngsoe Systems.
Lyngsoe Systems havde udviklet en RFID-tag, der kunne lokalisere kostbare postrullebure. Min opgave var at lave en kampagne målrettet C-level i verdens postvæsener.
Jeg lavede en 44 siders bog, der præsenterede fordelene ved logistiksystemet, fik 3D printet RFID-tags, og indkøbte miniature rullebure og logobolsjer. Det hele blev samlet i en flot stor hvid kasse med et diskret logo. Jeg indkøbte desuden træuld, så kasserne også kunne bruges til vingaver.
Kampagnen vandt en World Mail Awards, der er postbranchens svar på filmbranchens Oscar.
Tropica – Armbånd
Armbånd
Tropica
Gummiarmbånd for Tropica.
Tropica er verdens største producent af akvarieplanter. Deres kunder har derfor ofte hænderne under vandet i akvariet. De bedste akvarister kaldes ‘aquascapere’, og de inspirerer andre akvarister gennem fotos og videoer.
Tropica ønskede nogle promotionartikler, der matcher deres kunder, og gerne har en pris, der gør, at de kan bruges som give-aways.
Det kom der det her flotte armbånd ud af, som er blevet voldsomt populært. En fantastisk promotionartikel, der nu giver Tropica synlighed og gratis reklame i ‘aquascaperes’ akvarievideoer jorden rundt.
Armbåndet er hvidt som Tropicas primære farve, og er præget med Tropicas slogan samt velkendte symbol. Prægningen er hævet for at minimere skidt fra akvariearbejdet, der ellers kan lægge sig i loget.